2014/12/03

(click the above logo and get the answer!)

16 意見:

  1. Hi,請問你有其他的答案嗎?(compulsory,finanacial account,cost account)
    可以 share 給我嗎?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時我只有這些喔,抱歉 @@

      刪除
  2. 求求你可以重新上載這些答案到google drive嗎?
    我到你的link好像沒有啊~
    謝謝~~~~

    回覆刪除
  3. 請問你現在有cost accounting 的答案嗎?如有,急求upload!!thx!
    還有你知道在哪可以下載答案嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我放嗮所有我有既答案啦~ 如果揾唔到你想要既我就沒辦法了 [-(
      BTW D 答案唔系從網絡裏面揾到的

      刪除
  4. 請問有financial accounting 2nd edition同cost accounting 2nd edition既答案嗎?
    如果冇既話大約要到咩時候先有?

    回覆刪除
  5. 請問是否照住2017 dse syl出嘅版本?

    回覆刪除
  6. 請問是否照住2017 dse syl出嘅版本?

    回覆刪除
  7. 呢個好似唔係2ND EDition 喔

    回覆刪除
  8. 呢個好似唔係2ND EDition 喔

    回覆刪除
  9. 請問有無NSS Business, Accounting and Financial Studies:
    Frank Wood's Cost Accounting (Elective Part) (2nd
    Ed.) 既答案,出版社係pearson.

    回覆刪除

【回覆須知】
※ 請注意網路禮儀,禁止口出惡言、灌水、廣告張貼
※ 為了加快網頁載入速度,請勿胡亂使用表情符號 (於留言框上方)
※ 與本文無關的留言請至「留言板
※ 勾選「通知我」可收到後續回覆的mail!

 
B. G.